AOzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3-5 mail değil ki 1000+ posta kutusu taşıyorum ben bu süreçte. Müşterilere anlatmak ayrı dert. Kuramayanlara uzaktan bağlanıp kurmak ayrı dert. Parayı veren düdüğü çalsın bundan sonra.
O kadar fazla e posta mevcutsa zaten yandex, mail.ru, google vs ile uğraşmak zaten başlı başına bir hata. Amazon SES servislerini kullanın rahat edin.