v15 i kullanıyoruz gerçekten çok etkili. Evde zaten 3 tane kedi var bayağı toz, tüy topluyor. Almayı düşünen varsa tavsiye ederim yani ama v8 yerine v10 filan tercih edilirse daha iyi olur.