Konudan bağımsız olarak bir şey sormak istiyorum ; kanalların direkt katılabilme özelliğini "istek göndererek katılma" şeklinde nasıl değiştiriyoruz? Ayarı tam olarak nasıl yapılıyor yardımcı olur musunuz? Teşekkürler.