Tüm foruma öncelikle hayırlı ramazanlar. Forum ne düşünüyor diye aslında bi sormak istedim konuyu o yüzden açtım.

Tasarım yarışmalarında katılımı son dk ya mı bırakmak lazım yoksa erkenden katılımı gerçekleştirmek mi lazım?



Benim fikrim bi zamanlar cok geç kalmadan katılım sağlanması gerektiği şeklindeydi fakat son zamanlarda isim vermek istemiyorum 5 yıllık üyelikleri olan bazı tasarımcı arkadaşlar katılım yaptıkları logo hakkındaki düşüncelerini diğer katılım yapan arkadaşlardan alıyor gibi gözüküyor. Bunu logo yarışmaları için söylüyorum. Çok geç kalmadan katılmak şöyle mantıklı belki başka bir tasarımcıyla aynı şeyi düşünmüş olabilirsiniz veya birbirini andıran tasarımlar olabilir o sizden önce katılırsa mesela sizin tasarımınız calıntı veya benden kopya çekmiş yapmış durumuna düşer. Geçenlerde bana oldu en basit örneği isim de verecegim bu konuda kendisi olumlu karşılar mutlaka. View Ajans yarışmasında @mesutsteel; hocam bir logo ile katıldı ve bende bir logo yapmıştım ve bekletiyordum. mesut hocamın katıldıgı logo altyapısı ile benim yaptıgım logo altyapısı aynıydı ve ben katılım sağlamadım. birebir aynı degildi katılsam kimse bişey diyemezdi diskalifiye de olmazdım, ama göz olarak baktığınızda birbirini andıran logolar olacaktı ve ben katılmadım mesut hocam resmi aşağıya bırakıyorum zaten az cok demek istediğimi anlarsınız. Konuyu uzattım biraz farkındayım. Şimdi sizlerin bu konudaki düşünceleriniz nelerdir


Yarışmalara erkenden katılmak mı? Yoksa en son katılmak mı mantıklı?