Varmı gördüğüm şu
depremden dolayı siyah kurdele logolarına koymuşlar demek ki sitelerine bakıyorlar ( ama bu güvenilidir veya güvensizdir manasında demiyorum ) başka bir şeyden bahsediyorum
iletişim telefon isteyin yorum ve mail atın
Site ile ilgileniyoruz. Arayüz tarafında eksiğimiz mevcut ancak ilerleyen zamanlarda yeni arayüz çalışması gelicektir.
Bildiğim kadarıyla kendileri foruma üyeydi
Evet üyeyiz
şöyle bilgi vereyim
gpl lisans diye bir durum yok temalar için bende satış yapıyordum gpl olarak ama patlıyor veya çoğu sorunlu oluyor
arkadaşların siteleri konusunda bilgim yok
ben wp temalar olarak
https://plugintheme.net/ buradan alt bayilik bile aldım ama çogu eklentiler de sorunlar oluyor
Genel olarak tabiriniz doğru olabilir. Websitemizdeki tüm ürünlerde çalışmazsa paranız iade garantisi sağlıyoruz. Herhangi bir fonksiyon eksikliği vs. genel itibari ile mevcut değildir.
Evet mesajlara dönüş yapıyorlar çok kısa sürede. Google'de şikayet konusu da bulamadım.
600+ siparişimiz olmuş durumda bu güne kadar 1 negatif durumla karşılaştık. Şikayet var üzerinden bir şikayet yedik onuda çözümledik. Şeffaf kalmaya çalışıyoruz.
Ben aldım bir kaç kez sorunsuz çalıştı yani
Değerli yorum için teşekkürler
kendilerinden tema satın aldım her hangi bir sıkıtı yaşamadım.
canlı destekte çok ilgi gösteriyorlar kurulum taleb ettiğim bir eklentim vardı uzaktan bağlanıp yardımcı oldular işlerine önem veriyorlar.
iletişim sıkıntısı yaşamadım akşam 20.30 civarıydı uzaktan bağlanıp işimi çözmüşlerdi.
Elimizden geldiğince destek olmaya çalışıyoruz. Genel itibariyle akşam saatlerine çalışmalarımızı esnetmeye çalışıyoruz. Ancak her zaman mümkün olmayabiliyor. Değerli yorumunuz için teşekkürler
Bir projem için tema ararken sizin gibi benimde karşıma çıkan bir site olmuştu eklentimarket. Canlı destekten aradığım tema özelliklerini belirttikten sonra bana nokta atışı yardımcı oldular sağolsunlar. Tek şikayetçi olduğum konu ödeme kısmından havale/eft seçmeyin çünkü ödeyene kadar sistem yoruyor

Özet geçecek olursam ben herhangi bir sorun yaşamadan işimi halletmiştim ve bu yüzden arkadaşlara gönül rahatlığı ile önerebilirim.
Havale eft durumu paytr ile alakalı bir konu, ürünler için fatura kestiğimiz için ödeme karışıklıkları olmaması ve gece teslimatlarınında sorunsuz olması adına paytr tercih ediyoruz. Değerli yorumunuz için teşekkürler
Bende dün aldım sorunsuz bir şekilde kurdum
@Motilus LTD;
Etiket ve yorum için teşekkürler hocam
Önemli projeniz için almamanızı öneririm.Tema veya eklenti içine kod gömerlerse nerden bileceksiniz ? Riskli işler.
Çok dikkat edilmesi gereken bir konuya parmak bastınız. Biz bu konuda sorun yaşanmaması adına çok detaylı ürün testleri uyguluyoruz. Bu güne kadar bu konuda sorun yaşayan tek bir müşterimiz olmadı. İnce eleyip sık dokuyoruz diyebilirim.