Konuyu açanın cinsiyetçilik yaptığına inanmıyorum, direkt içeriğe odaklandığım için yorumlarınızı okuyana kadar kullanıcı adlarına dikkat etmemiştim. İlk konudaki kalpli yorumlar gözümden kaçmadı değil ama.
Bı sevgi göstergesi sadece olan bir şey yok yani.