Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemcisi farklı olacak kameralar aynı gibi ios 15 farkı daBu işte
Bence de hocam çünkü daha güzel bir tasarım Zor yani redmi gibi yapmazlar her halde.

Max yan tuşlar dokunmatik olur bence