Arkadaşlar merhaba simdi bilet aldım kibrisa kabin bagaj hakkı 1 adet yazıyor benim 2 bavulum bir sırt çantamı var bavulu alt bagaja vereceğim kabine hem sırt cantasi hem bavul sokabiliyor muyum