Merhabalar.
Anladığım kadarıyla armut.com un ticari bir versiyonunu düşünüyorsunuz.
Sistem içinde ihale, ödeme vs. gibi farklı sistemler bulunmuyorsa ayrıca bir başvuru yapmanız gerekmez.
Sistem içine kayıt olan kullanıcılardan pek çok veri alacaksınız. Bu veriler için ayrıca izin almanız gerekebilir.
Alacağınız izin sayısının belirli bir sınırı geçme ihtimali varsa o zaman bir başvuru yapmanız gerekecek.
Ama başlangıç aşamasında buna gerek yok. Metinleri ve sözleşmeleri iyi hazırlamanız ve kayıtlarını tutmanız yeterli.
İyi forumlar