sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayını doldurmamışsın hocam üstüne üstlük konu açıp imzana eklemişsin trade'de yok girişkenliğine bayıldım
Girişken olmak iyidir hocam ☺️