sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayını doldurmamışsın hocam üstüne üstlük konu açıp imzana eklemişsin trade'de yok girişkenliğine bayıldım
İmzama ekledigim başka bisey onla alakasi var mi anlamadim ;D ama yine de saol trade yok biliyorum sadece satiliyor mu bilemedim. 1 ay meselesini ögrendim simdi tamam yani satiliyor mu