Kullanıcı diyoruz

Yani ortada herhangi bir login sistemi olmayan bir uygulamadan bahsediyoruz. Kullanıcı girişi olmayan bir uygulama için, telefonun kullanan kişiyi nasıl benzersiz kılıyor.
İAP de sen Apple yada play storeye zaten o tarz bir bilgi vermiyorsun. Satın alma yaparken , Apple yada Google hesabı üzerinden yapıyorsun.