okturen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@nevsehirden; hocam şöyle izah edeyim belki yük ağır olmayabilir ama adet sayısı yetmez Dacia Logan a genelde şu şekilde birşey düşünüyorum https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...81136267/detay
Sen bilirsin hocam ben max 100 kg yük taşımak için transit almazdım. Sonuçta büyük araba km başı yürütme maliyeti logan'ın 2 katından daha fazladır.