Hocam boşa düşmeyen domain nasıl boşta gözükür o zaman imkansız böyle birşey yane ben boşta gördüm direk aldım
Boşuna uğraşıyorsunuz. Hiç bir şey elde edemezsiniz bu konuyla alakalı. Kendinizi yıpratmayın boşuna. Siz Türk Ticaretin sistem hatası olduğunu biliyor ama halen nasıl olur, olamaz hakkımı aramam lazım kafasındasınız. Bu domain 93 yılından bu yana kayıtlı diğer konu açan arkadaş yazdığında bunu zaten arkadaşlar yazmış yani zaten hakkın olmayan bir konuda cebelleniyorsun halen.