Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapın dava açın teknik olarak alışveriş yapmış sayılıyorsunuz cayma hakkı onlarda değil bir avukatla görüşün.
mail atıyorlar vallahi en kral avukatı tutarım tanıdıkta var fazla parada veririm ama bu davanın peşinde koşarım yemin olsun koşarım