yusuftnccc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar değerli dostlarım 3-4 günlüğüne Amsterdama turistik amaçlı gitmeyi düşünüyorum. En kolay bir şekilde nasıl vize alabilirim hangi ülke üzerinden alsam mantıklı olur. Daha önce tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi ? Kendim başvurmamla şirket aracılığıyla yapmam arasında fark var mıdır ?
Yalnız gireceğiniz ülkeden almanız çok önemli, kapıdan çevrilme ihtimaliniz mevcut, bunu bilerek başvurun derim.