Merhabalar değerli dostlarım 3-4 günlüğüne Amsterdama turistik amaçlı gitmeyi düşünüyorum. En kolay bir şekilde nasıl vize alabilirim hangi ülke üzerinden alsam mantıklı olur. Daha önce tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi ? Kendim başvurmamla şirket aracılığıyla yapmam arasında fark var mıdır ?