Bu işlerin nasıl yürüdüğünü söyleyeyim ben size. Partilerin bizzat kendilerinin bunu yapma olasılığı yok.

En çok parti üyesi yapanlara çeşitli prim ödemeleri veya bir şekilde destek yapılıyor. Yani bunu yapan partinin kendisi değil. Particilikle uğraşan en yakınlarınızdır muhtemelen. "Şu yakınım var, kimlik bilgileri şunlar." diyip üye yapan onlarcasını görüp şikayet etmişliğim var.