erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani öylesine negatif bir ticaret puanı bulunan üyeye ödeme almadan iş yapmak mantıksız demek istedim hocam
Hocam çok acil sorunu olan kişilere yardım etmeye çalışıyorum hızlıca ve kurumsal bir alan adı gibi duruyordu r10 ismi sormak gelmedi aklıma benim hatamda bu aslında, böyle bir profil olduğunu bilsem engellemiştim çoktan