Emirr_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl hocam anlamadım



Açacağım bende hocam
Yani öylesine negatif bir ticaret puanı bulunan üyeye ödeme almadan iş yapmak mantıksız demek istedim hocam