Hocam galiba bu arkadaş
@wptam; hocamı da dolandırmaya kalmış sanırsam.
emek hırsızılıgından baska bısey degil..
ıkınızıde tanımıyorum ama hocam pesini bırakmayın. meydanı bunlara bırakmamak lazım
Hocam birde bu akıllı arkadaş şöyle yapıyor mesela bana sitedeki sorunu çözdürdü diğerinden başka bir şey istiyor vs. böyle gidiyor, Şuan da birinden hizmet alıyor galiba sitesinde bir kaç gündür değişiklikler yapıyor.