Özellikle takip ettiğim ve sık girişler olduktan sonra piyasada yükseliş gözlemlediğim bir cüzdan Coinbase borsasına saat 22:00'da 140M adet USDC gönderdi.

Nedir Bunun Türkçe Meali?

Girişler spot kısma olduğundan bunun alım yönlü kullanılabileceğini varsayabiliriz.
Eğer ki bu girişler daha fazla sıklaşırsa yükseliş beklentimde o yönlü artar.

Ayrıca eklemek isterim ki stablecoinler borsalara girdiğinde hemen kullanılır diye bir kural yoktur.
Bu sebeple ne olursa olsun stopsuz işlem açmayınız




https://twitter.com/CryptoPNZ/status...324712961?s=20