xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
natro pişmanlıktır bulaşmamalıydınız 2010 da falan kaldı onlar artık
site bi açılsın domaini direk transferi başlatacagım zaten hocam şansa siteye 2 saattir girilmiyor