Bireysel olarak baktığımda evet, kendimi yeterince geliştirdiğimi ve istediğim yerlere geldiğimi ve daha ileriye gideceğimi biliyorum. Fakat yaşadığımız ülkenin ekonomik ve toplumsal şartlarından dolayı hem yaptığımız mesleğin karşılığını tam anlamıyla alamıyoruz, hemde kazandığımız para ile çağın mesleğini yapmamıza rağmen güzel bir hayat yaşayamıyoruz. Ülkemizin ekonomik ve toplumsal sorunları düzeldiğinde çok daha iyi olacağına inanıyorum. Bu sadece benim mesleğim için değil, bir çok meslek için geçerli..
Durumun özeti böyle benim için