Arkadaşlar Facebook eşik konusunda sorun yaşıyorum eşik bitti vs diyen de var eşik alabilende denemediği hesap türü kalmadı (Endonezya Filipin 2 satırlı 3 satırlı yerli yabancı) ama nafile eşik alamıyorum konu hakkında fikir görüş öneri her türlü desteğe ihtiyacım var. Bu süreçte çok ilginç method satış fiyatları ile karşılaştım ama çözüm olmadı. Belki konu altında görüşlerimizi paylaşıp bir çözüm bulabiliriz.