BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aferin sana, ne güzel ötekileştiriyorsun insanları. Ümüt diye eleştirdiğin kişinin destekçileri cevap versin elimi yorup zihnimi seninle kirletemem, alıntılama dedik laftan da anlamıyor yazık. İlkokul düzeyi deyip duruyorsun ama ilkokul düzeyinde yazmayı beceremiyorsun, çok yazık. Senin gibilerden korkup eleştiri hürriyetimi kenara kaldırmam, bu benim vatandaşlık hakkım, ben halkım, beni temsil etsin işimi görsün diye göreve getirdiğim vekil kıldıklarımı da eleştiririm. Erduvan, Kemal, Sinan, Ümüt vs. sen ne dersen de, ben doğru bildiğim yoldan dönmem. Klavyesi olan yazmayı doğru düzgün beceremese bile kendini rezil etse bile yandaşlıktan vazgeçemiyor, çok yazık. Bak laftan anla alıntılama, 5 kere söyletme.
senin ki eleştiri deil külliyen iftira liderin gibi .zaten ümüt demedi mi "12 yaşındakiler oy kullansa seçimi kazanırım diye" , o zaman ben ilkokul düzeyinde yazıyorsun diyince niye kızıyorsun ve baş öğretmen gibi yazımdaki imla hatalarına takılıyorsun ?