Ödemek için baktığımda silinmiş sanki gibi anladım, 873tl kalmıştı borç, yani bu borcu siliyorsunuz ama mesaj bile atılmıyor ''borcunuz silindi'' diye, ne bilim bir teşekkür ederdik, gizli gizli iyilik yapmak bu zamanda hem de
Şimdi gaza geldim turkceli aradım, 2 bin tl altı borclar silinmiş benim borcum noldu diye; Resmi gazetede 14 martta yayınlandı, bu tarihten 6 ay sonra silinir şayet öderse, ödenmezse borç yine size kalır dedi, nasıl oluyor deyince devlet 30 trilyon ödeme yapacak eğer sizin borç da dahil olursa silinir yoksa kalır dedi, ilginç.