Hocam aşıları 3 ayda bir değilde mesela maddi yetersizlik vs. nedenlerle 3 değilde 5-6 ay da bir yaptırsak ne gibi bir problem oluşur ona göre davranalım.
Kum kabı vardı tuvaletini yaptı kendisi az önce içine girip sevindik
5-6 ay yerine hocam iç dış paraziti kendinizde yaparsınız ama ilk aşıları yaptırın parazit aşıları internetten sipariş edip de kendiniz halledersini zaten biri hap biride sıvı baş kısmına sürüyolar bir gün dokunmuyorsunuz sonra zaten sıkıntı olmuyor böylede çözümler mevcut