Uzun bir yazı yazdığımda bu ok işareti çıkıyor yazıyı okumak için kaydırıyorum Nasıl çözerim bu sorunu yardımcı olur musunuz ?

@shentaweb; hocam bilginiz var mı aklıma sizde geldiniz ama buradan etiket atıyım dedim