yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hangi aşıları kaç aylıkken yaptırmalıyız, hangi aşılar ne sıklıkla yapılır ve hangi aşılar gerekli şimdi her aşıyı yaptırıp boş masrafa da kaçmak istemiyorum açıkçası gerçekten gerekli olanları yaptırmak istiyorum



Maşallah hocam, kaliteli mama olarak hangi markaları önerirsiniz şu an idareden aldık.

Müezza güzel isim hocam, mamasını şu an yiyor bir sıkıntı yok fakat ucuz alıp önüne koymak istemiyorum idareten aldım duruma göre kalite değişikliği yapılabilir.

Düşünmedim değil

Kısırlaştırmayı kesinlikle yapacağım, aşılarını da araştırıyorum işte ne zaman yapılır hangisi yapılır vs. Kuşuma alışması lazım ya ilerde kafese atlamasını istemiyorum onu çözmem lazım fakat sıkıntı bir durum

hocam ND veya Hills kullanın. Fiyat olarak pahalı gelebilir onun için 7-10 kg olanları seçin.

onlarıda yarım veya birer kilo ayırın (buzdolabı poşetine koyun) sonra kendi poşetine koyun. ihtiyaç oldukça açıp verin. Mamanın en önemli olayı kedinin kokusunu alması.

Ben hala hills yavru kedi maması kullanıyorum ikisine de. kısırlar ama bir türlü vazgeçiremedim. Kilo almadıkları içinde önemsemiyorum yesinler