Bu olayları çok dallandırıp budaklandırdılar. Yok değer kaybı yok yatar gün parası. Sanırım çarptığınız araçta rent a car firmasına aitmiş tamir süresindeki kiralama ücretini istiyorlar.
Öncelikle itirazda bulunma süresi geçmiş mi onu öğrenin, süreç uzasada bu parayı tahsil ediyorlar ama belki velaket ücretinden vs. kurtulabilirsiniz.
rent a car firmasına ait değil, şahıs aracı, araç 4 gün serviste yatmış diye mağdur olmuş, onu istiyor kısaca.manevi bir hak zannımca.
İtiraz etmem için daha 4 günüm var