Hayırlı olsun, Maşallah çok tatlı duruyor. Nişanlım ücretsiz şekilde kedi köpek beslenme ve davranış konularında destek veriyor. İstediğiniz zaman ulaşıp danışabilirsiniz. İlgili konu:
https://www.r10.net/off-topic/359054...ismanligi.html
Kum olarak lindo markalar çok iyi aktif olarak kullanıyoruz. Mama olarak felix veriyoruz yaş mamasını. Kuru 2-3 marka var aklımda değil şuan. Ayriyeten evlenip kendi evimize geçtiğimiz zaman kedimizin tüm mamalarını kendimiz yapacağız. Nişanlım bu konuda danışmanlık vererek kendisini de geliştiriyor. Kediye özel diyet hazırlıyor vs.
whiskas markasından uzak durun pahalı olduğu için iyi sanıyor herkes. Ama böbreklerinde rahatsızlığa yol açıyor canlıların.