Bu olayları çok dallandırıp budaklandırdılar. Yok değer kaybı yok yatar gün parası. Sanırım çarptığınız araçta rent a car firmasına aitmiş tamir süresindeki kiralama ücretini istiyorlar.

Öncelikle itirazda bulunma süresi geçmiş mi onu öğrenin, süreç uzasada bu parayı tahsil ediyorlar ama belki velaket ücretinden vs. kurtulabilirsiniz.