Kaliteli mama ve aşı.
Kısırlaştırmayi unutma.
Gerisi kendinden gelir.
Isim olarak mesleki bakalim

PİKSEL
Hangi mama kaliteli bilmiyorum şuan varsa önerilerinizi alabilirim. Ve aşıları da araştırıyorum biraz daha alışma sürecinde şu an veterinere götüreceğiz bir acelesi var mıdır? Kısırlaştırma işlemi ise 6 aydan sonra olduğu için o şu an problem değil. Piksel de bir enteresan iyiymiş.