kome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admob yani adsense

20 yıllık web hayatımda kapatılan adsensensin açıldığını e gördüm ne de duydum
Aynı maille adsense girince herhangi bir kapanma ibaresi çıkmıyor ilginç şekilde.

Peki başka mail açsam tekrar başvurabilir miyim mevcut oyunuma sizce?