selamlar hocam bende aynı scyi kullanıyorum. x firmasındayken cronlar çalışmıyor sorduğumda ise mysql şişmiş vs vs diyip geçiştiriyorlar alastyrdan aldım şu an kurulumu yapıyorum eğer olumlu sonuç alırsam yorumu editlerim
umarım çabanıza değer ve sorunsuz şekilde kurulumunu yaparsınız hocam