selamlar hocam bende aynı scyi kullanıyorum. x firmasındayken cronlar çalışmıyor sorduğumda ise mysql şişmiş vs vs diyip geçiştiriyorlar alastyrdan aldım şu an kurulumu yapıyorum eğer olumlu sonuç alırsam yorumu editlerim