Olması gereken buydu. Bing çok güzel bir örnek. Yeni site açtım, yazılarım orada ilk sayfada çıkıyor. Elbette her şeyi çok iyi yaptım ama yeni bir siteye bu denli güvenip yükseltmek doğru değil. Google kullanıcılara doğru ve güvenilir sonuçları göstermek istiyor. Bunun en güvenli kolay yolu yıllarca sektörde kalmış siteleri listelemek değil midir? Haber siteleri gibi otoritesi fazla olanlar bunu suistimal etse de uzmanlığı kanıtlayana kadar yayınlara devam edilirse sonuç alınır. Bu yüzden webmasterların tavrını hep yanlış bulurum. Adamın 10 tane sitesi var. Bir insan 10 şeyde ustalık kazanmış olabilir mi? İlk 10 sitedeki yazıları değiştirip yazan makalecilerden ya da yanlış bilgi veren yapay zekadan içerik almanın doğru bir tarafı yok. Uzman olduğun bir alan vardır, gider paşa paşa sadece o konu üzerinde 1 yıl 3 yıl artık ne kadar sürerse içerik üretir ve sektöre hakim olacak kadar yükselirsin bu kadar basit. Aksini iddia eden bunu yapmamıştır.