Ben pek olumlu bakmıyorum bu tür domainlere. Bana kalırsa hem itici hem de zorlama duruyor o fazladan harf ile.
İş yapar mı, yapar ama şöyle ki yapılan yatırıma bağlı olarak iş yapar. Yani seo, içerik kalitesi, reklam vb...