Hocam benim başıma gelse büyük ihtimalle gidip döverdim ancak dışarıdan bir göz olarak söylemek gerekirse hiç bu toplara girmeyin.
Gidin ifadenizi verin, kız arkadaşını gizli aramalara telefonunu kapatsın. Normal bir numaradan ararsa bu sefer telefon numarası ifşalanır.
Belli ki çok beyni olmayan ve hazımsız bir arkadaşımız onun seviyesine düşmenize ve başınızı ağrıtmanıza gerek yok.