Dövmek gerek diyecemde adaleti bırakın devlet sağlasın hem savcılığa gidin hemde polise gidin hatta ben olsam numarayı yaymak eğer suç değilse tabiki yayın derimde ama insanlık sizde kalsın yada yaymayın doğru idan dava açın ama yalan yere yanlış bilgi de normalde suçtur iftira attığı için dava açın kesinlikle bence