Hocam, öncelikle karşı taraf tehdit dili kullandığı ve taciz ettiği için mahkemeye vermeye hakkınız var gibi gözüküyor.
2.si bu tür saplantılı kişileri en güzel def etme yöntemi kız arkadaşın her ne yaşadıysa kabullendiğini belli etmen.
Geçmiş geçmişte kaldı. Önemli olan benim senin hayatına girdikten sonra senin yaptıkların. O yüzden hiç bir geçmiş seni benden silip atamaz gibi söylemlerde bulun ve bunu o taciz eden kişiye göndersin.
Bu arada geçmişi yalan veya gerçek önemli değil. Önemli olan senin tutumun olacak.