Öncelikle sakın öyle namus vs gözü ile bakmayın hocam. Hayat kişiseldir ve geçmiş yeni tanışılan insanlar için önemsizdir. Yapmanız gereken tek şey kız arkadaşınız ile oturup sorunun ondan kaynaklanmadığını, onun yüzünden bu olayların yaşanmadığını belirtin. Bu kız arkadaşınızın psikolojisi açısından çok önemlidir empati yapmak ve durumu idare etmek sizin ilişkiniz için iyi olacaktır. Devamında elbette hukuki yollara başvurup sorunu adalet temelinde çözmeniz daha doğru olacaktır. Canınızı sıkacak bir durum ama bu gibi durumlarda metanetli ve soğukkanlı mantıklı hareket etmek her zaman sonuca ulaştırır. Sağlıcakla.