TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapay zeka böyle giderse insanlık bile tehlikede...
Düşünsene şişme realistik kadına bu yapay zeka botu entegre ettiğini.... Kadın dırdırı yok, alışveriş sıkıntısı yok. belki bulaşık vs de yıkar. yemek te yapar.. eve gelince otur sohbet et. vs vs yani herşey tehlikede
Çok tehlikede olduğunu sanmıyorum hocam, yeni çıkan bir şey olduğu için herkes heyecan yapıyor, nasıl ki organik yumurta peşinde koşuyorsak zamanı gelince de organik şair, editör peşinde koşarız, bir şey yapay olunca çok olur ve değeri kalmaz, tabi ki bazı şeyler değişir ama organik olanın tadı değişmez