Hocam ben chatgpt kotu yazıyor demedim, artık yazının kalitesinin bir önemi yok kimin yazdığının bir önemi var diye guncelleme(eeat) geldi dedim yani ne yazarsan yaz sıfırsın.
Ayrıca konudan bağımsız olarak, kitap yazarlarının bitmesi beni korkutması normal değil mi? Edebiyatın, şiirin bitmesine sevinmemiz mi lazım? Yani bot ne yazarsa razıyız mı demek lazım şimdi, her şeyi bitirmesine sevinelim mi?
Yapay zeka böyle giderse insanlık bile tehlikede...
Düşünsene şişme realistik kadına bu yapay zeka botu entegre ettiğini.... Kadın dırdırı yok, alışveriş sıkıntısı yok. belki bulaşık vs de yıkar. yemek te yapar.. eve gelince otur sohbet et. vs vs yani herşey tehlikede