Bunu sabah mı yapıyor? Her çalıştırmada mı?
Takoz değil, yakıt tam gelmediği için ateşleme - püskürtme tam yapmıyor gibi. Enjektör olma ihtimali var. Kayış, zincir olsa sürtme sesi vs gelmesi lazım. Enjektör ise bilgisayara bağlandığında hata verir zaten. Hata vermeme durumları da oluyor genelde.
Enjektör denirse eğer tanesi 3-5 bin tl arası. Ama değiştirmek yerine revizyon mantıklıdır. Yarın baktırdığınızda buraya yazarsanız istişare edebiliriz.