berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz değil

Hm fiyati biraz beni aşıyor sağolun
Merhabalar üstad

Çiziksiz 128 GB düşünürsen konuşalım

https://www.r10.net/ikinci-el/359743...hone-11-a.html

13.500'e bırakacağım