en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CTRL + U tuşlarına aynı anda basın sitenin kodları gözükücek ordan rahat kopyalayabilirsin hocam
Hiç bişe açılmıyor sanırım oda engelli :/