Merhabalar. Bir internet sitesindeki içerikleri kopyalamam lazım. Sağ tık kullanılamıyor ve öğeyi denetlede bulamadım bunu nasıl çözebilirim?
Kimsenin emeğini kopyalamıyorum merak etmeyin başka birşey.