o mevkilerde çalışan insanlar sonuçta bizi koruyor müslümanların refahını sağlamış oluyorlar bir abd li ülke kötülüğüne çalışınca doğrudan halk etkileniyor ayrıca bu sistemide biz getirmedik gayrimüslimlerin döndürdüğü entrikalar sonucu kendimizi savunmak zorundayız ( bazen savunmanın ötesinde saldırıda yapmalıyız) bence %1 bile günah değil sevap hatta
devletler arası öyle entrikalar dönüyoki bazı durumlarda müslümanın müslümanı öldürmesi bile günah sayılmayabilir onu sadece Allah bilir